Paid Surveys at Home... igen...

Det verkar som att nästan det enda i den här bloggen som drar någon trafik är min "recension" av Paid Surveys at Home.

Så jag kan ju ge en liten uppdatering.

Jag är fortfarande registrerad på endast 70 sidor i deras surveydatabas. Och under dom senaste två veckorna har jag inte fått några undersökningar alls som skulle ge betalt i pengar. Jag har fått ett par från sidor där man samlar poäng.

Så jag har inte tjänat något alls på det här den senaste tiden.

Så är det en scam? Jag har ingen aning. Berätta gärna din erfarenhet av Paid Surveys at Home! Jag vill gärna veta, från någon som inte tjänar på att få andra att gå med i det...

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Trust the dreams. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.