Näsplastik med Nose Huggie??

Vet inte om jag ska ta det på allvar eller inte. Nose Right eller Nose Huggie, finns tydligen under olika märken eller namn. Ta en titt själva… http://www.nosehuggies.com/nosehuggie.html 




Först tänkte jag; finns det folk som går på det här också? Men egentligen är det inte en så idiotisk idé. Det stämmer ju att glasögon kan ändra formen på näsan, göra den smalare där de är placerade på näsan. En massa reviews finns det också, här en från youtube:


 


Inte för att jag skulle behöva en Nose Huggie själv. Jag hittade den bara av en slump, tyckte det var kul och hade aldrig hört om den förut, kanske alla andra redan gjort det!

OBS! Jag har aldrig funderat på att plastikoperera min egen näsa, eller någon annan kroppsdel, jag råkade bara hitta det här och tyckte det var kul...

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Trust the dreams. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.