Betalda undersökningar - "Rapport"

Jag skrev ju om Paid Surveys at Home för någon vecka sedan. Jag tänkte jag skulle ge en liten rapport om hur det går, ifall någon nu undrar.

Jag har inte orkat registrera mig på så många fler sidor av dom som finns i databasen som man får tillgång till när man köper Paid Surveys at Home. Antagligen på grund av det här så har resultatet varit väldigt magert. På två veckor har jag fått två undersökningar att fylla i, den ena värt 1$, den andra värt 2$.

Jag har också vunnit en tvål och en handkräm! Från någon finsk sida. Lite konstigt, jag minns inte var jag kan ha deltagit i någon sånt, det måste vara ett tag sen.

Men i alla fall...

Resultat av två veckor: 3$, en tvål och en handkräm.

Hmm...

Men jag måste tillägga, jag är registrerad på enbart lite drygt 60 sidor. Jag tar inte längre det här helt på allvar heller.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Trust the dreams. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.